Marketing tippek

Publikálva: 2013/05/14

Együttműködés rendezvényszervezőkkel

10 ötlet, hogy hogyan jutassa el üzeneteit az ilyen területen dolgozó szakembereknek

  1. Az első legfontosabb siker kritérium ezen a területen, hogy mindig időben ott legyenek. Nem kreativitással, hanem logisztikával kell vezetniük az üzletet, ugyan azon módon, ahogyan a virágosok szervezik a szállítmányozást esküvők, temetések alkalmával. Ez lesz az Ön legfontosabb üzenete: Ön képes egy nyári napon egyszerre négy esküvőt, vagy télen akár négy temetést is elintézni. Kemény munka ez: korai kezdés, késői befejezés.
  2. Ismételten, mint a virágosok, akik gyakran a hallhatatlan, láthatatlan hősök Önök is háttér „munkások”. Szóval, ha valami mást akar megosztani ezekkel az üzletvezetőkkel, .Bizonyosodjon meg arról, hogy Ők is tudják, gyakran dolgozok Ön így, és Ön ez szintén tudja, hogy ezek teszik igazán sikeressé egyes eseményeket, rendezvényeket.
  3. Az emlékező képesség szintén fontos faktor. Abból kiindulva, hogy minden óramű pontossággal történik, az esemény más emocionális faktorokkal tehető még emlékezetesebbé:
  • Milyen kellemesen töltötte mindenki az idejét
  • Milyen emlékezetes volt a vizuális hatás
  • Amitől emberek a legjobban emlékeznének az eseményre

És az is világos, hogy itt a kreatív készsége jelentős szerepet játszik, így világosan szemléltetheti azt a képességét, ahogyan visszatükröz egy témát vagy különleges alkalmat, — fajtaválasztás, formatervezés és a színösszeállítás; mindnek nagy szerepe van téma megelevenítésének. Vajon egy hagyományos ünneplés, — nagy születésnapok vagy évfordulók; szervezett vendéglátás főbb sporteseményekben; avagy egy jótékonysági bál, a munkája minden esetben egy kissé különböző szerepet kíván majd Öntől.

Az eddig fent említettek függvényében, áldozzunk néhány percet ezeknek az egyszerű kérdéseknek a megválaszolására:

  1. Milyen fontos ajánlólevelet kaphatok az ügyfelektől vagy munkáktól, hogy beleszámítson a portfoliómba?
  2. Mit, küldhetek ezeknek a jövőbeni ügyfeleknek, amely ráveszi Őket arra, hogy meg akarjanak keresni engem?
  3. Akivel jelenleg együtt dolgoznak, megnéztem már annak a honlapját, hogy keressek valamilyen támpontot, ami segítene abban, hogy mit küldjek a jövőbeni ügyfeleknek?
  4. Lesz-e a jövőben valamilyen esemény, ahol bemutathatok egy munkát, ami lényeges lehet, — mint például a Resolute(céltudatos) és Rocky(rendíthetetlen) krizantémok Wimbledonban.
  5. Egy jótékonysági esemény végén, az embereknek jól esik, ha magukkal vihetnek egy kis virágos emlékeztetőt, miért nem Öntől származik ez az ajándék?
  6. A szponzorok szórakoztatják az ügyfeleket a szponzorált eseményeken, – különösen sportesemények alkalmával- biztosak akarnak lenni abban, hogy a vendégek emlékszenek arra, ki volt a szponzor. Így hogyan tudja Ön egybeolvasztani a cég karakterét vagy a színeit vagy az egyedi terméket vagy a szolgáltatást egy asztaldíszbe, vagy nap végén elvihető ajándékba?
  7. Mi a véleménye a köszönet kifejezéséről, amelyet a rendezvény szervezője az ügyfeleinek ad át egy válasz vagy kritika formanyomtatvánnyal együtt?
  8. És mi a véleménye köszönet kifejezéséről az esemény szervezőjétől a saját csapata felé a jól végzett munkáért?
  9. Talán segíthet nekik az új üzletük elindításában javasolva egy olcsóbb cégprospektus vagy röplap kiküldését, amit valójában együtt kézbesíthetnek
  10. Ha van szállodás ügyfele, miért nem kérdezi meg tőle, vajon van valamilyen jövőbeni esemény, amelyen kapcsolatba léphet közvetlenül az ügyfeleikkel. Vagy, ha a szálloda konferencia menedzserének specifikus, új üzleti célpontja van, lássa meg hogyan segítheti egy kis ötletességgel, a hotel brossurájának kialakítását.