Szolgáltatások

Publikálva: 2015/04/14

Tájékoztató Vásárlóink részére

1. Árurendelés

Az árurendelés legbiztosabb módja az előrendelés. Ez esetben az érkezési napot megelőző nap reggel 6.00-ig kérjük értékesítőjének leadni, hogy az aznapi vásárlásnál beszerezhető legyen. A konkrét fajta megjelölése mellett kérjük jelezni, hogy mindenképpen a megadott fajtához ragaszkodik-e, vagy az árat figyelembe véve hasonló fajtával helyettesíthető-e?

Személyes vásárlás. A személyes vásárlás kiegészítője az előre leadott rendelésnek. Szinte mindenkivel előfordul, hogy személyesen találkozik egy-egy új fajtával, valamely másik fajta ár-érték arányát tartja megfelelőbbnek, vagy egyszerűen megtetszik egy-egy fajta. Gyakran előfordul, hogy egy-egy fajta megragadja a vásárlót, meglátja más rendelésében, de vásárolni már nem tud belőle szabad készlet hiányában. Ez esetben fontos lenne tisztázni a fajta pontos nevét, paramétereit értékesítőjével, hogy a legközelebbi alkalommal rendelését biztonsággal átadhassuk.

Előrendelés fix áron, paraméterekkel. Leginkább kis forgalmú időszakban alkalmazható akciók szervezésére. Ebben az esetben az előre kalkulált nyereség biztosítható, mert a beszerzés csak a vásárló által megadott árig történik. Viszont itt az is előfordulhat, hogy a megadott áron nem sikerül a megrendelést teljesíteni.

2. Áruátvétel

Ügyfeleink komfortos árurakodási lehetőségének érdekében az árut átvételig megfelelő hőmérsékleten tároljuk, egyidejűleg 6 gépkocsi rakodására van lehetőség ideális, hőmérséklet szabályozott körülmények közt a csarnokunk rakodózsilipjeiben.

Nyitvatartási időben a megrendelt, személyesen vásárolt árut értékesítőink átvételre előkészítik. A szállítólevélen szereplő áruk ellenőrzése mellett kérjük Önöket, hogy a göngyölegeket is áruként kezeljék, hiszen nemcsak komoly értéket képviselnek, de beszállító partnereinknek is nagyon rövid időn belül vissza kell küldenünk, ellenkező esetben bérleti díjat kell fizetnünk értük. Mivel árkalkulációnk a göngyölegek bérleti díját nem tartalmazza, a beszállítók általi bérleti díjat kénytelenek vagyunk kiszámlázni azon partnereinknek, akiknél göngyölegtartozás áll fenn. Kérjük Önöket, hogy az áruátvételkor az elvitt és a hozott göngyölegek dokumentációját kérjék értékesítőjüktől, illetve ellenőrizzék annak helyességét.

3. Reklamáció kezelés

Fontos leszögezni, hogy értékesítőink szándékkal rossz minőségű árut soha nem adnak, illetve adhatnak át. Előfordulhat, mivel minden egyes szál vágott virágot, vagy minden cserép növényt mi sem tudunk ellenőrizni, hogy mégis minőségileg kifogásolható áru kerül átadásra. Mivel cégünk 100% friss virág garanciát vállal termékeire, ezért természetesen ezeket kezeljük, amennyiben az átvételt követő 24órán belül a problémát jelzik értékesítőink felé. Kérjük szíves megértésüket, hogy nem áll módunkban a reklamáció kezelése, ha a megrendelt árut időben nem vették át.

4. Hasznos információk

Fontos kapcsolatot tartani értékesítőikkel, akiktől hasznos, gazdaságilag előnyös információkhoz juthatnak, pl.:

kamionok várható érkezési ideje, nagyobb napokat megelőzően eltérő szállítási napok, új fajták, fajták ár alakulása, kiszállítási lehetőségek, akciók szervezése, szállítási útvonalak tervezése.

Érdemes olvasni hírleveleinket, valamint személyesen részt venni rendezvényeinken, ahol sok hasznos napi információt, gyakorlati tanácsot szerezhetnek.

Üdvözli Önt

Dr. Sum István
és a Sum és Társa Kft csapata